HTML

A Pillangó szárnycsapása

Egy-egy, számomra fontos, érzelmekkel és gondolatokkal teli pillanat az életemből...

Friss topikok

Linkblog

Vacsora

2008.07.22. 15:53 :: Anartia

Tudod te mi az erőszak? Nem hiszem, különben nem kérnéd nap mint nap, hogy főzzek neked, mossak rád és takarítsak. Azt mondod konvenciók. Én pedig azt, hogy forradalom. Most is főzök. Neked. Már keverem a mérget, ízleni fog. A bosszú pillanata már szinte tapintható közelségben van. Vidáman dúdolgatok egy ismeretlen dalt, belül sírok. Ezúttal megteszem, esküszöm. Mindent előkészítettem, a kés a konyharuha alatt lapul. Eluralkodik rajtam a kétségbeesés. Biztos? Akarom!
Oh jaj, odakap az étel. Figyelmetlenségem ára ez a szolgasors...
Mosolyogva ülsz le az asztalhoz. Naivitás. Minden falatját élvezed, én pedig minden pillanatát. A hátam mögött szorongatom a konyharuhába csavart kést. Elégedetten állsz fel az asztaltól. Csókot lehelve az arcomra köszönöd meg, azt mondod szeretsz.
A konyhából kifelé menet görcsösen összerándulva zuhansz a padlóra. Elejtem a kést.
Sírva fakadok. Nevetek. Mire odaárek már nem mozdulsz. Lefekszem melléd a padlóra.
Magamhoz ölellek. Én is szeretlek.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anartia.blog.hu/api/trackback/id/tr52580184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása